Csirkemell palacsintabundába-édes savanyúval+ Egy Díj:-)



Nagyon szeretem a kínai konyhát, ezért ma megpróbáltam hasonlót készíteni, mint a kínai gyorsbüfék illatos csirkéje, édes-savanyúval.Kisebb-nagyobb sikerrel ment.
A csirkemelleket kb. két órára fokhagymás tejbe áztattam, beraktam a hűtőbe. Közben készítettem egy sűrű palacsinta tésztát. Mikor a csirkét kivettem a hűtőből megsóztam, és a sűrű palacsinta tésztába mártottam, majd forró olajban aranybarnára sütöttem. A hétvégén a lidl-ben a táj konyha különlegességeit kínálták, ott találtam egy édes-savanyú mártást, amiben csalódtam ugyanis csípős volt. Egy ananász konzervet a levével együtt felraktam egy lábasba párolódni, majd hozzáöntöttem ezt az édes-savanyú(csípős) mártást.Egy kanál keményítővel besűrítettem, és kész volt a mártás. Rizst főztem mellé.
A palacsinta bundás csirkemell nagyon finom volt, a mártást kifogásoltam egyedül a csípőssége miatt, legközelebb másikat választok, mert az édes-savanyút viszont imádom.

Hozzávalók:

60 dkg csirkemell
1-2 dl tej az áztatáshoz
2 gerezd fokhagyma

A palacsinta tésztához:
2 tojás
1 dl tej

annyi liszt, hogy sűrű palacsinta tésztát kapjunk
A mártáshoz:
Egy ananász konzerv
édes-savanyú mártás
1 ek keményítő
rizs



Ma megint nagy megtiszteltetés ért,kaptam egy újabb,Kreatív Blogger  díjat  Fahéj Cafétól,amit nagyon szépen köszönök,nagyon örülök a díjnak:-).Már én is megkaptam ,ezt a megtisztelő díjat,így most nem is adnám tovább,hanem ajánlom,minden kedves olvasómnak,és akiknek én is olvasom a blogját.

6 megjegyzés:

  1. Hát ez csak finom lehet, én is szeretném!

    VálaszTörlés
  2. Gusztusos étel és tálalás!:)

    VálaszTörlés
  3. Dittus ez nagyon guszta!!! Milyen ötletesen átvariáltad a mártást, én szívesen megkóstoltam volna. A kép szuper, olyan élethű, szinte érzem az illatokat.:)

    VálaszTörlés
  4. Sorbaállok az üres tálcámmal, nekem jöhet a csipős is. Micsoda jó ötleteid vannak ? :) Olyan guszta, hogy a nyálmirigyeim elindultak :)

    VálaszTörlés
  5. Otti,tényleg az volt:-)

    Mary,köszi szépen:-)

    Gizus,köszi szépen,tényleg jó lett így,habár a szósz csípős maradt,de nagyon finom volt:-)

    Vikuci,az egész elfogyott egy pillanat alatt:-)

    Erinacea,és finom is, készítsd el:-)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatotság: