Monster High torta




Ma készültem el ezzel a tortával egy kislánynak a 7. szülinapjára.A megkereséskor a meséről gőzöm nem volt mert nálunk még nem ez a sláger mese,szóval egy vázlatot kaptam,hogy mit szeretnének a tortával,gyakorlatilag az alap tortát kellett elkészítenem,de nagyon üresnek találtam,így gondoltam készítek rá a meséből egy szereplőt (egy vérfarkas lányt ami utólag kiderült az ünnepeltnek a kedvenc figurája -beletrafáltam :) ) ,szóval az ünnepelt nagyon örült a tortájának,nagyon tetszett és ízlett is neki ami a leglényegesebb! A végeredménnyel most én is megvoltam elégedve,főleg a babával,nagyon élveztem készíteni :),a torta feketeerdő ízesítésű lett.



4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett a figurád!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Csúcsszuper lett ez a tortád is! :)

    VálaszTörlés
  3. Ditta, Te már művészi szinten készíted a tortáidat!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Márti! Szerintem is! :)))

    Millye köszönöm ! :)

    Mariska köszönöm ,nagyon aranyos vagy! :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatotság: