Kék- fehér 3 emeletes esküvői torta


Kék- fehér 3 emeletes esküvői torta

5 megjegyzés:

  1. Szia Ditta!
    Örültem Neked, hogy meglátogattál újra. Én is szeretettel kívánok Neked és kedves családodnak is sok örömet és jó egészséget az új esztendőben! :-)

    Most visszanézegettem a munkáidat. Hát Te kész profi lettél! Csak gratulálni tudok! :-)

    VálaszTörlés
  2. Margitka! Nagyon örülök,hogy benéztél,nagyon köszönjük a jó kívánságokat,mi hasonló jókat kívánunk! :) A dicséretet meg köszönöm szépen,igyekszem mindig a legjobbat kihozni,de még ami a lényeg ,még mindig van hová fejlődni ! :) Puszi!

    VálaszTörlés
  3. Ditta!
    Nagyon édesek a gyermeked! :-) ... Én a facen nem írogatok, nagyon nem nekem való hely... ezt itt többen tudják, hogy nem járok oda, csak ha nagyon muszáj, akkor nézek be, de mindig felbosszant.... és már lépek is ki...
    Akartam írni Neked egy e-mailt, de már nem emlékszem a címedre sajnos...

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Margitka,már nagyok Fanni 5 Bálint 2 éves,megírom a mail címem! :) Puszi!

    VálaszTörlés
  5. Ditta!
    Délután már válaszoltam is, talán már olvastad... De itt sajnos nem tudtam jelezni...
    Fanni nagyon szép kislány és a kis Bálint is aranyos! :-)
    Puszi!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatotság: